SPØRGSMÅL & SVAR – Lamourshop.dk

This site has limited support for your browser. We recommend switching to Edge, Chrome, Safari, or Firefox.

🚚 HURTIG LEVERING 1-2 HVERDAGE 📦 FRAGT FRA 35,- / GRATIS FRAGT OVER 599,- 📥14 DAGES FULD RETURRET

Indkøbskurv

Din kurv er tom

Forsæt shopping

SPØRGSMÅL & SVAR

★ Er min ordre gennemført?
Din ordre er gennemført, så snart du har modtaget en ordrebekræftelse
(Husk at tjekke din spam-mappe)
Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse? Skriv til kontakt@lamourshop.dk så tjekker vi om din ordre er gået igennem, for dig 😊

★ Kan jeg annullere min bestilling?
Ja det kan du. Send en mail på kontakt@lamourshop.dk med emnet: ”annullering”, så får vi annulleret den hurtigst muligt.

★ Jeg har glemt at hente min pakke?
En pakke kan afhentes op til 7 hverdage efter den pågældende pakkeshop har modtaget den. Hvis du ikke afhenter din pakke indenfor 7 hverdage, sendes den tilbage. Ønsker du fortsat din pakke, så opkræver vi et ekstra gebyr på 50,00DKK som dækker de omkostninger, vi har pådraget os, når beløbet er betalt, sender vi din pakke afsted igen.

★ Jeg ønsker at bytte til en anden vare
Hvis du ønsker at ombytte din vare, til en anden størrelse eller til en anden farve, bedes du lægge en ny bestilling.
På denne måde sikrer vi at varen er reserveret til dig + nemmeste og hurtigste ekspedition af din nye vare.

★ Hvem skal returpakken sendes med?
Ved returnering skal du sende "med omdeling", således at pakken sendes til vores firma adresse. Vi acceptere ikke nogen retur former til pakkeshops som skal afhentes og ej heller pakker sendt pr. efterkrav.

Vores adresse er
Lamour
Stenagervej 6
4200 Slagelse

★ Skal jeg selv betale for returfragten?
Ja, du betaler selv for returforsendelsen 😊 Men vi vil gerne være behjælpelige med en print-selv-label for 45,00DKK.
Udfyld selv din returlabel her for 45,00DKK

Fandt du ikke det, du ledte efter?