Handelsbetingelser
for Lamour
Cvr. 28500378


Fragt og levering

Vi benytter os af DAO, som styret af Dansk Avis Omdeling.
De sendes med et track nummer, således at vores forsendelser altid kan spores, hvis der skulle opstå problemer med leveringen.

Hos Lamour bestræber vi os på, at sende din vare senest 24 timer, efter vi har modtaget din bestilling.
Efter at have foretaget din bestilling, vil vores system automatisk sende dig en bestillingsoversigt via e-mail.

Forventet leveringstid er 2-4 hverdage.
Bemærk venligst, der kan forekomme længere leveringstid i forbindelse med helligdage og weekender.

JULESHOPPING 2018 - BYTTEFRIST
Alle julegaver købt i november & december i vores butik og på Lamourshop.dk kan byttes helt frem til 7. januar 2019.

LEVERING INDEN JUL - BESTIL SENEST D. 20. DECEMBER KL 16.00
Sidste frist for køb af julegaver, som skal sendes med vores fragtfirmaer; DAO og Post Danmark, er senest d. 20 december kl.16.00.

Det er også mulighed at afhente din bestilling i vores butik, GRATIS.
Nygade 2, 4200 Slagelse.


Bestilte produkter sendes som udgangspunkt samlet.
Som udgangspunkt kan varerne kun bestilles hvis de er på lager - Men skulle det forekomme at varen ikke er på lager, vil vi kontakte dig med oplysning om hvornår du evt. kan modtage varen, hvis du ønsker at vente eller mulighed for at få pengene tilbageført. Dette kan ske ved en elektronisk tilbageførsel – hvor der kan der gå op til 5 dage før du modtager pengene.


Pakker som ikke afhentes

Bliver din pakke ikke afhentet, opkræver vi efterfølgende et ekstra gebyr på 50 DKK. for at dække de omkostninger, vi har pådraget os i forbindelse med den manglende afhentning af pakken.
Når betalingen er modtaget, sendes varen afsted igen.


Annullering af ordre

Når du har gennemført en bestilling, er det ikke muligt at stoppe din bestilling i flg. vores system.
Fortryder du – Skal du kontakte os, så vi kan annullere ordren hurtigst muligt - på mail Kontakt@Lamourshop.dk


Betaling

Du kan betale med følgende betalingsmidler
Dankort, VISA/Dankort, MasterCard, Maestro, VISA, VISA Electron og JCB.

Din ordre afregnes i takt med, at den bliver leveret. Det betyder, at vi hæver betaling for den pågældende leverance fra dit betalingskort så snart, vi afsender din vare.

Reklamation, fortrydelsesret og refundering
Hos Lamour har du 14 dages fuld returret på dit køb.
Dette regnes fra den dato du modtager varen - herefter har du 14 dage til at sende varen retur.

Du kan på nedenstående link læse mere om dine rettigheder som forbruger:
www.forbrug.dk

Ønsker du at fortryde et køb, returnering eller ombytning af din vare – skal der printes og udfyldes vores returseddel.

Du bedes venligst notere på retursedlen, hvis du har foretaget en ny bestilling og skrive ordre nummeret på den nye bestilling, på din returseddel. Så vil vi kreditere fragten på din nye bestilling.
Hermed sikre du at den ønskede varer er tilgængelig på lager - og letter vores returneringsarbejde.

Ved returneringen er du ansvarlig for at sende ”med omdeling”, således af pakken sendes til vores firmaadresse – Vi anbefaler sendt som postpakke med track&trace nr. jf. Post Danmark.
Vi acceptere ikke DAO "med omdeling" da deres omdeling ligger udenfor vores åbningstider.

Ved returneting af varer, sker dette for egen regning - Dvs. At Lamourshop.dk ikke tilbage betaler leveringsomkostningerne.

Returlabel
Vi vil rigtig gerne være behjælpelige med en print-selv-returlabel, denne kan du få tilsendt på mail, til en pris af DKK 39,00 som vi fratrækker fra varens pris.
En returlabel er kun gyldig i 14 dage efter modtagelsen. Hvis din pakkelabel er udløbet, må den ikke anvendes. Ved anvendelse af en ugyldig pakkelabel, vil det medføre et ekstragebyr på 200,00 DKK + portoprisen 39,00 DKK.


Reklamation
Du har 2 års reklamationsret efter at varen er modtaget.
Det betyder, at du kan få repareret, ombytte, penge retur eller nedslag i prisen, afhængig af den konkrete sag. Selvfølgelig kun hvis reklamationen er berettiget.

Ved en reklamation bedes du fremsende en mail til kundeservice, på Kontakt@Lamourshop.dk og beskrive problemet, samt dine oplysninger såsom navn, adresse og by mm. som skal stemme over ens med de oplyste på angivet ordre - netop så vi kan finde dig i vores systemet.
Vi vil herefter besvare din henvendelse og oplyse dig om, hvad der vil ske i den pågældende sag hurtigst muligt.

Der ydes ikke reklamation på perler, sten, glimmer, palietter mm. eller andre påsatte pyntegenstande, på produkterne.

Lamour kan ikke påtage sig ansvaret, hvis perler, sten, glimmer, palietter mm. eller andre påsatte pyntegenstande, skulle falde af ved brugen af varen.

Returneringssedlen finder du her


Forbehold og ansvarsfraskrivelse

Lamour tager forbehold for eventuelle afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl, tekniske fejl og udsolgte varer.